Articulos Legales

Mediante o uso destes dispositivos permítese ao servidor Web recordar algúns datos concernentes ao usuario, como as súas preferencias para a visualización das páxinas dese servidor, nome e contrasinal, produtos que máis lle interesan, etc.

SEGUNDO A FINALIDADE

SEGUNDO A PROPIEDADE

SEGUNDO O PRAZO DE CONSERVACIÓN

TRATAMENTO DE DATOS PERSOAIS

Concello de Lousame é o Responsable do tratamento dos datos persoais do Interesado e infórmalle que estes datos serán tratados de conformidade co disposto no Regulamento (UE) 2016/679 do 27 de abril de 2016 (GDPR), polo que se lle facilita a seguinte información do tratamento:

Lexitimación do tratamento: salvo nos casos en que sexa necesario para a navegación pola web, por consentimento do interesado (art. 6.1. GDPR).

Dereitos que asisten ao Interesado:

• Dereito a retirar o consentimento en calquera momento.
  • Dereito de acceso, rectificación, portabilidade e supresión dos seus datos e á limitación ou oposición ao seu tratamento.
  • Dereito a presentar unha reclamación ante a Autoridade de control (www.aepd.es) se considera que o tratamento non se axusta á normativa vixente.

Datos de contacto para exercer os seus dereitos:

Concello de Lousame. Plaza Don Teodomiro Hidalgo, 1 - 15214 Lousame (A Coruña). Correo electrónico: Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo.

Datos de cntacto do delegado de protecoción de datos:

Técnicas y funcionales
Analítico
concellodelousame.ga l _ga ID usado para identificar usuarios en un año
concellodelousame.ga l _gid ID usado para identificar usuarios por 24 horas despois da última actividade en 22 horas

Provedores externos deste sitio web:

EditorPolítica de privacidade
Google Analytics https://privacy.google.com/take-control.html