XX FESTA DO GALEGO: 15 DE MAIO - Concello de Lousame

LUGAR: PRAZA DO CONCELLO- AFORO LIBRE

En caso de choiva, o evento será na Casa da Cultura. O aforo será limitado e atenderá á orde de inscrición.

“Cores, Contos e Rock´n´Roll con Ramona Órbita”

FESTA_DO_GALEGO_PAKOLAS.jpg

Chega da man de Pakolas como un espectáculo de pequeno formato onde a interacción coas nenas e nenos, a súa música acompañada por contos e historias, e as cores e debuxos en directo de Laura Romero son o principal atractivo para o público. Esta proposta multidisciplinar crea así unha escena na que non so se pode gozar da música, senón tamén do debuxo e as cores que a rodean. Un espectáculo para todos os sentidos.

Paco Cerdeira (Pakolas) guiaranos coa súa forza interpretativa e o seu humor por todo un universo musical, a través da súa voz e guitarra, e contando nesta ocasión co apoio de Laura Romero (ilustradora), dando unha nova dimensión visual coa creación en directo de debuxos con cores que acompañan ás cancións e contos que nelas se recollen, e axudando así a Pakolas na presentación das súas historias e personaxes.

Neste novo traballo contaremos e cantaremos, e debuxaremos a historia de Ramona Órbita, unha muller labrega da Serra do Courel, que posúe unha horta automática con patacas cibernéticas, e ademais ten  unha máquina do tempo, o seu mellor invento. Con ela viaxa ao futuro e ao pasado na procura de tecnoloxía para crear un mundo mellor, mais ecolóxico e con enerxías limpas.

HABEAS CORPUS- MALASOMBRA PRODUCIÓNS SL

Un expectáculo para toda la familia! - 15 DE MAIO DÍA DA FAMILIA

FESTA_DO_GALEGO_habeas_corpus.jpg

HABEAS CORPUS es una comedia destinada a público de todas las edades y diseñado para exhibirse en espacios exteriores (aún así adaptable también a espacios interiores). El argumento trata un tema tan antiguo y tan de actualidad como es la relación del ser humano con las demás especies animales. Y para reflexionar sobre este hecho, recurrimos a la recreación de un juicio popular público a un lobo acusado del asesinato de un cordero.

La estrutura dramática de HABEAS CORPUS recuerda a al de los antiguos juicios griegos, donde no había fiscal ni abogado defensor, sino que eran los propios denunciante y denunciado los que debatían publicamente sus argumentos delante de la gente del pueblo, que eran los que al final de las alegaciones pronunciaban clamorosamente su veredicto de inocencia o culpabilidad. Por último, la figura del juez era la que dictaba la sentencia final, definitiva e inapelable.

HABEAS CORPUS no deja de ser una fábula, wn la que se personifican animales y que trata de inducir a una reflexión en el espectador. Como consecuencia, encontramos ya de primeras con un tono que va fuera del realismo, y esto va reflectido tanto en el propio texto como en la forma de interpretarlo a cargo del elenco.

Autor y director: Jose Prieto

Elenco: Xoque Carbajal, Jouse García, Marcos Orsi e Esther Aja

Vestuario: Diego Valeiras

Escenografía: Diego Valeiras y Xoque Carbajal

Maquillaje y caracterización: Diego Valeiras

Espacio sonoro: Pepe Castro

Diseño gráfico: Miguel Carbajal T.

Vídeo: Pepe Castro

Productor: Xoque Carbajal